Izrada društvenih mreža - Social Networking
- Detalji
- Kategorija: Social Networking
- Objavljeno: Petak, 11 Prosinac 2009 13:23
- Hitovi: 14089
Što uopće predstavlja pojam Društveno umrežavanje (eng. Social Networking) tj. Društvene mreže?
Društveno umrežavanje prema „štreberskoj definiciji“ predstavlja grupiranje pojedinaca u određene grupe.
Društveno umrežavanje je na internetu uobličeno kroz različite web mreže kao što su najpozantiji Facebook i Myspace.
Nakon što ste se registrirali na nekoj društvenoj mreži možete se početi „družiti“. To druženje uključuje izradu vlastitog profila, kontakte s drugim i članovima, čitanje profil stranice članova koji Vam daju odobrenje za to tj. Vaših „prijatelja“.
Društvene mreže imaju veliku prednost u druženju i održavanju kontakata s pojednicima koji ne žive u istom mjestu kao i vi kao i spajanje s ljudima koji imaju slične interese.
Ovisno o kojoj je mreži riječ, postoje mreže koje su otvorene za sve članove, te one specijalizirane (primjerice Motobook koji je namijenjen bajkerima i svim ljubiteljima motora) gdje njihovi korisnici dijele zajedničke interese kao što su hobiji, životni stilovi i uvjerenja...
Najpoznatije društvene mreže za koje ste do sada morali čuti su Facebook, MySpace, Linkedin..., u Hrvatskoj Trosjed, Motobook i slično.
Intro Marketing je tako pokrenio spomenuti Motobook.net kojeg Vas pozivamo da posjetite a naročito ukoliko ste ljubitelj motora i/ili bajker! Pozivamo Vas da nam se obratite ukoliko imate ideju pokretanja vlasite društvene mreže! |
Možemo Vam pomoći savjetom, te za Vas odraditi cijeli tehnički dio pokretanja mreže, a ukoliko su ljubitelji motora i bajkeri Vaša ciljna skupina možemo Vam ponuditi vrlo povoljne pakete oglašavanja.